Блоги → Перегляд

Християнство

Середа, 13:08, 11.01.12

Рейтинг
12 5
Переглядів
2392

0
0

Що ж таке Християнство і з чим його їсти:)?

Як на мою думку воно нагадує ось що:

images?q=tbn:ANd9GcQM4xIcRfOMa87uSFImqbMFpa2m-X08db1ZzgtVRvkMLCw6l2oN

Хтось подивиться на це, покрутить у руках, полиже язиком або спробує розкусити і  ледь не позбудеться зубів , внаслідок чого виявить, що воно несмачне, тверде і може позбавити зубів, якими ще м'ясо якесь треба перемелювати.  І одразу зробить висновок і буде трубити у всі труби про шкідливість і неабияку небезпеку такого плоду для всього людства. А як же ж - як всі люди зуби втратять наступить колапс і повна деградація через збіднення раціону їжі і атрофію жуйних м'язів щелепи.

А хтось не буде розглядати, лизати чи кусати, а здогадається відділити шкарлупу й знайде те, що всередині. 

images?q=tbn:ANd9GcQFaHrvvyu7e4ehugwI7nHOEMh3Zvu-3QDxHflYFYP_lFUBi6Hkiw

Одержавлене ж "християнство" подібне до  горіха, прикрашеного позолотою і іншими "красотульками", поставленого на постамент на центральній площі задля справляння загальнодержавного культу. При  цьому будь-які спроби добратися до "серединки" розцінюються як вандалізм і підпадають під дію відповідного карного Закону.

Щодо корисних властивостей грецьких (волоських) горіхів. 

 

Коментарі

+7

Ви вже нализались... горіхів?:)
+8

культура так і пре і нема на теє ради...
-7

+8

----...ровно тысячу раз полазить по сайту и пописать одно и тоже..посмотрю я на твою культуру----
заради чого?Ви ж хочете потаємних знань не докладаючи зусиль і розтрачуєте свої потуги на те, щоб квадратне котити, а кругле носити, лизати скорлупу замість з'їсти плід.
Згоден, Макаре!
Але з одним ОБОВ’ЯЗКОВИМ уточненням -
це стосується ВСІХ НОРМАЛЬНИХ релігій.
Он у японців віра вельми схожа на язичництво.
Ортодоксальний християнин скривиться
і подивиться зверхньо...
А заважає японцям їхня віра
ЧАСТІШЕ бути помітно кращими за нас?
Не заважає...
Теж як у вашому образі -
оболонка може комусь не сподобатись,
а серцевина результату мусить змінити ставлення.
-4

При всій повазі до японців у них у пошані дракон, що не є чимось добрим
+5

защо ви ненавидите драконів?
+4

Це у НАШІЙ культурі дракон вважається НЕдобрим.
У них зовсім інше сприймання.
І ми ніяк не можемо довести, що наше вірне,
бо реального дракона ніхто з нас не бачив.
Як і японці втім.
+1

не ненавиджу, а остерігаюсь.
-1

у японців віра не "вельми схожа" - вона у них і є язичництвом, японським, звичайно.
Багато чого пояснено щодо християнства тут

http://www.tapirr.com/ekklesia/saints/serafim.htm
Maks Rus 13:49
-3
Поясніть мені, люди, чому?! Назвіть хоч одну причину, якою ви керуєтесь, визнаючи жида-пройдисвіта своїм богом?
+2

Подолай свою гординю. Бо вона облудна.

Тоді зрозумієш.
-1

Незважаючи на точки зору, культури, вірування людей правдиві або хибні, смерть подолає кожного.

Незважаючи на точки зору, культури, вірування людей правдиві або хибні, Ісус Христос дає життя кожному, позбавляє від смерті.

Всі інші боги - це вигадки, захмарні, трансцендентні, яким байдуже до людей, бо хіба може порожнеча уяви бути небайдужою до людини?
+2

---Незважаючи на точки зору, культури, вірування людей правдиві або хибні, Ісус Христос дає життя кожному, позбавляє від смерті.----
маленьке уточнення: від смерті ДРУГОЇ. Смерті душі.
+2

Вважати свою віру справжньою, правдивою,
а інші - хибними, облудними -
автоматичне і дуже важке БОГОХУЛЬСТВО
Бо, оскільки Бог ОДИН і саме Він створив УСЕ,
то і всі інші релігії - точно так само від Нього.
І, отже, зневага до них - зневага до його творінь,
а значить - до самого Бога.
Maks Rus   15:08
+1

Леонід Макар 15:05
позбавляє від смерті.----
маленьке уточнення: від смерті ДРУГОЇ. Смерті душі.
-----
У християн душа може зазнати смерті? От як воно. :)
Maks Rus   15:10
+1

Бог - один? А хто це сказав, що бог - один? І чому треба вірити тим, хто вирішив, що бог один і поширив таку думку?
+2

Я не буду ТУТ вдаватися в дискусію
на ЦЮ тему, бо вона зовсім не така проста,
як може здатися.
Натяк: треба спочатку розібратися
зі значенням слова "один"
-1

Ісус прийшов до євреїв, які його не прийняли й залишились вірними Закону і вірі своїх батьків, які за написаним словом сховали живе.
Ап.Петро: "Для тих же, що не вірять, камінь, що відкинули будівничі, - він став головним на углі, каменем спотикання і скелею падіння. Вони об нього спотикаються, бо не вірять у слово, на що вони й були призначені.
Ви ж - рід вибраний, царське священство, народ святий, люд, придбаний на те, щоб звістувати похвали того, хто вас покликав з темряви у дивне своє світло""
-2

О. Стрілець

Хіба це означає, що треба вірити в Зевса, чи в Меркурія?
В Афіну?

Бог Один - Пресвята Трійця. Інше все - це помилкове уявлення про Бога.
А іноді замість того щоб поклонятися Богу, дехто в самообмані поклоняється комусь не тому.
-4

Леонід Макар

Відтворення життя тіла - теж є.
Загальне Воскресіння людства - обов'язкова подія, мимо якої не пройде ні одна людина, що жила колись на Землі.
+4

Ну і що виходить із цієї цитати?
Конкретно?
Якщо ви твердо знаєте, що саме в ній
і хочете той зміст передати мені й іншим -
що вам заважає СВОЇМИ словами написати це?
Ясно, однозначно?
Прийнявши на СЕБЕ вогонь відповідальності за сказане?
-5

-4

Dissident Aggressor

Наприклад, у тебе є золото.
А ти хочеш чисте золото.

І ти його очищаєш, доки не отримаєш таке золото, що складається з одних атомів золота, і там немає ні одного атома домішку.

Більше золото ти вже не очистиш, воно абсолютно чисте.

І ось є принцип чистоти.

Від один. А ти питаєш, а хто сказав що принцип чистоти повинен бути один?

А як ти навіть подумаєш про два чи три принципи чистоти, коли один він є єдиний, і повністю достатній - він забезпечує досягнення абсолютної чистоти.

Ти розумієш богів як якихось дядьків з надздібностями? Яких там два чи три?

Це відстале язичницьке уявлення, хибне.

Монотеїзм є досконалим поняттям, а політеїзм - хибним. Це і так зрозуміло.
+1

----У християн душа може зазнати смерті? От як воно. :)----
що ж тут нового, душа була і є смертною. Сказано ж "не бійтесь того, хто вбиває тіло, а душі вбити не в змозі; бійтесь того, хто душу вбиває і разом з тілом ввергає її у геєнну вогняну" Про що мова?
+4

От я - монотеїст.
Рівно настільки, наскільки я взагалі теїст.
Але мене заінтригувала ваша впевненість:
//Монотеїзм є досконалим поняттям, а політеїзм - хибним.
Це і так зрозуміло.//
На чому ви її грунтуєте?
Якісь аргументи крім впевненості є?
+1

----Ну і що виходить із цієї цитати?
Конкретно?
Якщо ви твердо знаєте, що саме в ній
і хочете той зміст передати мені й іншим -
що вам заважає СВОЇМИ словами написати це?-----
а те, що Ісус прийшов не лише до євреїв, (їх було обрано як "будівничих", але абсолютна більшість євреїв Його не прийняла) а до всіх, хто його прийме.
і "вже не буде ні іудея, ні елліна"
Maks Rus   15:45
+1

Вася Васюткін 15:30
Монотеїзм є досконалим поняттям, а політеїзм - хибним. Це і так зрозуміло.
-----
Отже, бог таки один? Тоді хто ж така в християнстві, наприклад, божа матір? Вона людина чи богиня? Якщо богиня, то ваше твердження про те, що бог - один - хибне. А хто такі оці всякі ангели, архангели, аргітратиги? Це люди чи боги? Якщо люди, то чому вони з всякими там крилами, німбами над головою і т. п.? Якщо ж боги, то ваше твердження про одного бога - знову ж таки хибне. Тому не обманюйте людей, будь ласка.
+1

Dissident Aggressor

Бог Один - Пресвята Трійця.
Всі інші люди і янголи - Його творіння.

І тільки Бог безначальний і безкінечний.

Подивіться відео що я дав. Нижче запис.
Maks Rus   16:01
+4

Вася Васюткін 15:52
Всі інші люди і янголи - Його творіння.
-----
Ще раз запитаю: янголи - що то за істоти? Вони боги, чи люди? А божа матір - вона хто?
+1

---Тоді хто ж така в християнстві, наприклад, божа матір? ----
є люди, які вважають, що Дух Святий на арамейській є жіночого роду. І той самий Дух за біблією спускався з небес зазвичай у вигляді голуба. Питання щодо Божої Матері пояснилось?
Maks Rus   16:12
+1

По-перше, треба знати, чи існує в арамейській мові поділ іменників на роди.
По-друге, то хто ж тоді був вагітним? Дух святий, чи Марія була вагітною від духа святого?
0

Хлопці, Бог - ОДИН!
А різні народи різних цивілізацій називають його всяк по-своєму. І релігії різні виникли згідно місцевих умов.
Суть - одна!
Це - як завдання проникнути до приміщення. Один залізе у вікно. Другий - крізь димар. Третій - розбере дах. Четвертий - вилама двері. ... Головне - кожен своїм шляхом стрімиться до Істини.
Важлива Істина, а не антураж та атрибути чи ритуали!

Піддержую думку Стрільця.
+1

бо рабом бути простіше ніж вільною людиною
Вася, Васюткін,
ви вірите, що пресвята трійця ВИКЛЧНО ТОМУ,
що ви народилися серед носіїв такої віри.
Жодних інших причин НЕМА.
Ну і як, на вашу думку, поставиться Бог
до твердості, а особливо одухотвореності такої віри?
Він же не дурень, він знає ВСЕ,
він знає і те, що саме він створив вас саме таким -
з обов’язковою вірою в те, у що вірять у даній місцевості.
І ви думаєте, що така ваша віра - велика перед тим Богом заслуга?
-4

О. Стрілець

Ви хочете сказати що Бог Один, але приймає різні вигляди, та в різні часи під видом навіть язичницьких богів являвся в світ?
Тому треба вірити в усіх підряд?

Навіть в Будду, в Зевса, а Тора, в Афіну, в Осіріса?

Ви це хочете сказати чи що?
+5

Я хочу сказати ЗОВСІМ ІНШЕ -
треба ДУМАТИ, чого від тебе хоче Бог,
для чого він тебе створив.
А ПІДКАЗКИ до цих питань є у ВСІХ релігіях.
І в тих, які ви перерахували - теж.
+3

----треба ДУМАТИ, чого від тебе хоче Бог,
для чого він тебе створив.----
саме так
0

+!
Может призвание человека тихо верить тому во что он верит, на что способны его разум и душа? не навязывать другим из рода человеческого свое мировоззрение и свою веру, стараться понять все богатство разнообразия и уважать это,но быть верным своим традициям и своему Богу.Не запутанно?
+4

Ніби не заплутано.
І точно краще, ніж фанатизм і спесива зверхність.
Навколо чого ви списи ламаєте, дописувачі?

Релігія - потужний інструмент керування людською істотою і, як наслідок, суспільством.

Релігія, як така, не має нічого спільного з богом і виникла через намагання людини пояснити незрозумілі речі, а також необхідності віри у щось.

Але, навіть, у тому випадку якщо бог існує у тому вигляді, як його малює монотеїстична релігія за словами О.Стрільця (15:06): - "оскільки Бог ОДИН і саме Він створив УСЕ, то і всі інші релігії - точно так само від Нього". А відтак і секти різних напрямків є Його творінням, і все що відбувалося, відбувається і відбудеться - Його задумом.

Інакше Вам доведеться визнати, що існує Його противник з можливостями співрозмірними з Його. Тобто другий бог (сильніший чи слабкіший - не суттєво), що заперечує першому припущенню про існування ЄДИНОГО.

І на останок. ВІРА необхідна людині (ну не може людина жити без віри, чомусь), а релігія (будь-яка) дає людині цю віру. І все.
Maks Rus   15:51
+2

Вікторе, +10
0

Вікторе, пояснюю.
Це для кращого розуміння вигадано нібито ДВІ ІСТОТИ - Бог та Диявол - антагоністи.
Насправді Бог - він же й Диявол! Тобто, Бог не добрий і не злий! Він - Істина! В ньому - рівно навпіл - чорне й біле!
Він - об"єктивність! Він - справедливість! Він - беспристрасність абсолютна!

Гадаю, зайвим наводити приклади?
0

Це для кращого розуміння вигадано нібито ДВІ ІСТОТИ - Бог та Диявол - антагоністи.
****
Тобто Ви стверджуєте, що віра побудована на вигадках? Відповідно "Біблія - слово боже" є вигадкою для кращого розуміння. От тільки чого розуміння "добра" і "зла" чи Бога (він же Диявол)?

Добре, пане Петро, Насправді Бог - він же й Диявол!
Отже і християнин і сатаніст НАСПРАВДІ поклоняються одному богу. Від так ви не заперечуватимете, що ритуали обох (християнина й сатаніста) суть одне й те саме? Відповідно, і звичайна меса й чорна між собою тотожні (за суттю).
Гадаю далі ряд можете продовжити самі.

Бог не добрий і не злий!
***
Всеблагой - як щодо цього?

Він - Істина!
***
Що таке Істина? "Істина - помилка що проіснувала віки, помилка - істина що проіснувала мить" (Не мої слова, автора вже не пам'ятаю)

В ньому - рівно навпіл - чорне й біле!
***
Погоджуюсь, колір залежить від точки зору.

Він - об"єктивність! Він - справедливість! Він - беспристрасність абсолютна!
****
Ну звісно. "Посилю його серце", "Дам перемогу в руку твою" (з біблії, якщо дуже важливо знайду й номери стіхів) - абсолютна безпристрасність, справедливість і об'єктивність.

Гадаю, зайвим наводити приклади?
***
Чому зайвим? Будь який приклад можна розібрати поелементно і підтвердити або спростувати.

ПМ: Пане Петро, не намагайтеся пояснити мені на пальцях, бо я свого часу читав біблію й коран, апокрифи й наукові дослідження біблії. Багато чого вже вивітрилося, але дещо таки залишилося і цього "дещо" ще чимало.

До речі, Зенон Косідовський "Библейские сказания; Сказания євангелістов" Пер. с пол. - М.: Политиздат, 1990. - 479 с. - почитайте, дуже пізнавальна книга.
0

Якось почитаю.
Ну, скажу таке: так, поділ Бога на дві частини - щоб у пересічної людини двотисячолытньої давнини не розірвало мозок.
А щодо ритуалів - то ніщо. Тобто, до Бога відношення не має жодного.
0

Віктор Замай

Бог Один і Він Всемогутній.

Але Бог створив істот зі свободою, яку Він не порушує.
0

Вася Васюткін 08:54

І до чого це Ви?

До речі.
За білією бог створив істот не зі свободою, а зі свободою ВОЛІ.
Також перечитайте старий завіт щодо не порушень цієї свободи.
("Посилю його серце", "Дам перемогу в руку твою" - абсолютне не порушення свободи)
Чи може бути істинною віра, яка позбавляє розуму? Здатності до мислення та аналізу?
Чи не від лукавого разом з вірою в Бога вірити у несхибність та непомильність сотні разів переписаних людьми (і далеко не завжди з добрими намірами) текстів, потім такими ж людьми визнаних канонічними чи неканонічними? Чи щоразу їхні вчинки та рішення були результатом Одкровення?
Тому радив би бути вельми обачними, заміняючи власну оцінку цитуванням навіть надзвичай поважних текстів.
Бажаючих трохи покопатися в суті проблеми відсилаю до книги Ігоря Каганця "Пшениця без куколю", і знову ж при її читанні раджу не забувати, що це теж тільки написаний людиною текст.
+6

Зрештою, скажіть мені на милість, яка Божа заповідь забороняє жінці зайти до храму в штанах і з непокритою головою? ))) Тому не маймо дурної гордині і не підміняймо Віру дурнуватим фарисейством - і буде нам всім щастя!
+3

Десь так.
Можна подивитись це відео.

Там якраз про це.

http://www.youtube.com/watch?v=5IZbNsrcrT0

І це.

http://www.youtube.com/watch?v=xr6_Ys8If9k
+4

Васю,
я дууууже не люблю відсилки на відео
і мені дуже важко згадати,
коли я останній раз по них ходив.
СВОЇМИ словами можете?
Це важливо, чи можете,
бо саме здатність передати тему своїми словами -
головний тест на її розуміння.
+3

Тут дійсно сперечатися годі. Набагато легше піддати незгідного з твоїми уявленнями анафемі, ніж переконати його в хибності його уявлень.
0

О. Стрілець

Подивіться відео.
Вони невеликі. Але там дуже гарно пояснюється.

Якщо хочете знайти відповідь на свої питання - то дивіться.
-2

О. Стрілець

Якщо коротко, то тільки християнство має об'єктивну основу, на відміну від усіх інших релігій, котрі є витвором уяви людини, культурних явищ минулого, країн, епох філософій.

Про це там розказується подробно.
+2

Ех Вася,
всі вони переконливі рівно настільки,
наскільки людина НАПЕРЕД готова тому ВІРИТИ.
І ні на мікрон більше.
Ось ще одне невелике відео по темі.

http://www.youtube.com/watch?v=H4C9rEkHBXg
Моє відношення до Бога та релігій. Для мене зозуміло, що Бог є. Як ми його назвемо не має значення. Нехай це буде Вищий Розум, Бог, стан душі як завгодно. Є та сила яка спонукає нас до якихось дій. Якщо дії не розходяться з людською мораллю, це від Бога і навпаки. А от дорелігій у мене ставлення як до бізнеспроектів. Мені просто не
зрозуміло чому Біблію вважають витоком знань про бога. Мені не зрозуміло, чому Біблія не дає відповідь на питання про створення роду людського. Там написано,що створив бог першого дня і т.д. Потім створив жінку, потім вигнав Адама та Єву з Раю. Єва народила Каїна, потім Авеля. Каїн убив Авеля. На Землі всього 3 людини. І далі написано: "... іпознав Каїн жену свою" де вона взялася? Далі читати мені просто не цікаво...
Maks Rus   20:23
+2

Так отож. Придумували-вигадували, а жони для Каїна не придумали. :)
+2

Згоден з Вами!
Один тільки момент: "Якщо дії не розходяться з людською мораллю, це від Бога і навпаки" - ТАКОЖ ЯКЩО ДІЇ Й СУПЕРЕЧАТЬ ЛЮДСЬКІЙ МОРАЛІ - ЦЕ ТЕЖ ВІД БОГА!
Будь-яке явище, вчинок, дія - ВІДНОСНЕ! В результаті певного явища чи дії комусь "погано", але рівно настільки ж комусь "добре". І насправді ще невідомо, кому ж таки реально добре чи погано!
0

Анатолій Кухарчук

Про жінок, які начебто раптом виникають, про них з початку не розказується.
Але це не значить що їх не було.

Розповідь йде про головних людей в історії.
0

Анатолій Кухарчук

Чому Біблія?
Бо в ній - Одкровення Бога.

Всі інші релігії це тільки відображення культур народів і епох.
С 80 летием Л. Утёсова от имени одесситов поздравлял извесный одесский конферансье Водяной.
Он преподнёс Утёсову на сцене бутыль-четверть с черноморской водой, шарик с воздухом Одессы и главный подарок-огромную фаршированную щуку от православных христиан Одессы.
))
+2

Я Водяной, я Водяной...
Стара казка про те, що ідея християнства свята, але її споганили попи. Це мені нагадує казки про чудову ідею комунізму, яку спаплюжили недолугі комуністи.
Насправді правильною і корисною є тільки та релігія, за якою можна жити кожен день. ЖИТИ, а не МРІЯТИ.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі